Vänner är inte en självklarhet, Del 2

Nu har Sabine tjajat på mig i typ en månad så nu kör jag andra delen (första delen är här: http://kunskaparmackt.blogg.se/2010/january/vanner-ar-inte-en-sjalvklarhet-del-1.html#comment)

Okej, var var jag? jusste! I början av 6an.. aa, carro arbetade sig sakta men säkert upp bland tjejerna, speciellt de som precis hade börjat (Miranda, Sabine, Kajsa, Emma och Freja) och sakta men säkert lämnade hon mig igen.. (Om jag minns rätt så var jag inte överdrivet ledsen över det..) I sjuan blev Carro, Miranda och Sabine Emos, och tro mig! Det var en spännande tid! Vi provade mycket saker som jag är så där halv stolt över nu.. Men, men!
Jag började vara med Hanna Paula och Charlotta lite och med Clara Carro och Malin, vi kallade oss fisssskarna(de tre S:en står för att vi heter Clara sjögren, Carro stjernlöf, Malin Stål och Hedwig Spindler) och gick omkring och åt Calippo (ni vet, isglassen från GB) Det var en grymt skön tid! Vi typ brydde oss inte om något! Men det var ändå en svår tid efter som att jag försökte välja mellan CarroClaraMalin och HannaPaulaLotta Men tillslut blev det iaf Hanna, Paula och Lotta.. vi hade det väldigt bra halva sjuan men när sommaren kom lämnade Lotta oss för Sabine och Miranda. Samtidigt var jag mycket med Carro och vi blev väldigt bra vänner! Vi började till och med kalla oss för systrar! Sedan hade jag det jävligt bra, tills jag kom på att Hanna och Paula inte försvarade mig, alls. Jag kunde stå och få skit från hela klassen och de tittade bara ner i golvet. En dag orkade jag helt enkelt inte mer och slutade vara med dem. Jag ville göra dem skitsura så jag berettade det hela för Sabine Miranda och Lotta och på den vägen är det! Och helt ärligt så kunde jag inte vara mer lyckligt lottade med dem jag är med nu! Love U girls! <3 <3

Nu vet ni!
puss, H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: