Barnvakt...

tja, e barnvakt jusst nu till min lillebrorsas kompis, haha.. Aså de är grannar. grymt söta barn BTW, så jävla sjöna! Sorry att jag inte uppdaterade i morse men jag tänkte att jag gör det snart, och seda var det försent -.-
Aja, skulle iaf in till stan för att jag och sofia skulle träffa Sandra och josefine, våra kompisar från gottland (se arkivet juni 2009, jag var och hällsade på dem då) och det var väldigt mysigt! <3  vi fikade på Hurry scurry, ett fik som ligger vägg i vägg med Indiska på hötorget (bredvid PUB) 

Vad har ni gjort idag?

Vet ni vad jag har tänkt på? Ni läsare går ju in på min blogg men vilka är ni?? Kille/tjej? Ung/gammal Känner mig/inte känner mig Om inte, hur hittade ni bloggen? Pleaaaase!! tell me <3

puss, H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: