090309 21:10

Hej! Asså guuuud! jag blit gaaaaaalen!
Som om vi inte var trötta nog kommer nu terminens jobbigaste månad! vi har JÄTTEMYCKET saker att göra! och vi har inte fått SO arbetena än! shit asså! fölåt om det bara blir ett inlägg om dagen nu den här månaden, sedan låvar jag att skärpa mig!




satt väll mest med malin vid svenskabordet idag, jobbade med svenska (daa!) jag skriver om en händelse jag inte kommer att glömma, valde när jag klämde benet mellan en båt och en brygga.

Föresten vad tycker ni om den nya designen? Klicka här så kommer du till Claras blogg! Jag märkte att det blev lite bimbovarning där!

Jag har föresten fått lite komentarer om att jag lät som kissi på videobloggen. Sry isf!

måste ducha nu!

Ciao, H

Kommentarer
Postat av: anonym

o fan

2009-03-09 » 22:22:04
Postat av: Pussit

bimbovarning ? :o

2009-03-11 » 19:13:26 URL: http://pussit.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: