Helgen

Hej! Sorry för den dåliga uppdateringen men jag har inte hunnit... Sry!
I fredags sov jag hos Bea<3 vi hade det jätte mysigt som vanligt och tittade på let´s dance och åt sushi och glass!



Sedan, på lördagen, låg vi och stirrade på dumburken fram till 12:00 mitt på dagen. massa mys!


Sedan åkte jag till Globen för att träffa Clara. Efter som att det skulle vara melodifestivalen på kvällen var det lite uppträdanden och tävlingar i GlobenGalerian. De som uppträdde, blandannat, var The poodels, markoolio (stavning?) och Silla och totte.

(Förlåt clara att jg inte kunde rita över ditt ansikte men jag gjorde bilden liten så man ser inte! fast du är ju alltid jätte söt!)

Efter det åkte jag in till stan för att hämta min kusin och sedan åkte vi hem till oss.

Idag var jag och min kusin på Bio och såg Bolt medans viggo var på kalas




Den filmen var jätte bra!

Japp det ar väll min helg!

Ciao, H

Kommentarer
Postat av: clara

Kan jag få den andra bilden också ?

2009-03-16 » 17:38:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: