JAG

Ja, asså i går kväll skulle jag ju lägga in bilder från vemdalen men jaf var så trött så jag tänkte att det kan jag ju fixa i sängen. så jag tog kameran usb-sladden och datorn och satte mig i sängen men upptäkte snart att internet inte funkar i mitt rum! så jag, helt ärligt, årkade inte gå upp...



Jo, jag kom på att ni inte vet så mycket om mig, så här kommer lite fakta:

Namn: Hedwig Spindler

Ålder: 14 (jag går i 8:an)

Skola: Castello

Fritidsintressen: Rider, tränar i gustavsbergsbadets gym, bloggar, läxor, e med kompisar etc

Anledning att jag börjasde blogga: det är roligt att dela med sig av sina tipps och trix pluss att det är så roligt

Bor: Nacka utanför stockholm


Säg bara tillom ni vill veta ngt mer om mig!

Chiao, H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: