Komentarer och brott

Asså jag blev sååååååå lycklig när jag så alla kamentarer! Asså OMFG!!!
Tack för den braiga(???) responsen föresten! Jag rider för övrigt på Siggesta!
Och ni som komenterar anonymt kan väll skriva mejladressen i komentaren  så att jag kan svara till er!


Sitter i skolan nu och ska skriva lite om min konstnär tänkte jag-.-
Vi har engelska redovisning om en kvartså jag kan inte skriva så länge.
 
Jo jag sa ju det om våldet i saltis och tänkte berätta vad det handlar om.

Jag och mina kompisar, vi kan kalla oss Mikaela, Carin och jag, blev tillslut trötta på att våran kompis,vi kan kalla henne Anna, alltid berettade att en kille i rumshuna, vi kan kalla honom Fredrik, alltid mobbade Anna! Vi märkte att hon inte mådde bra så vi tänkte snacka lite med Fredrik. Så jag, Mikaela, Carin och Anna åkte hem till Anna. Vi visste ju vad Fredrik var kapabel att göra så vi tog med oss rakblad (på den tiden var vi ju lite Emo-inspirerade) och stack till Fredriks skola. När vi inte hittade honom där åkte vi till kålå-stationen och det visade sig att han suttit på samma tåg som oss. Vi gick fram till honom och märkte att han hade ca 5 kompisar bakom, efter lite hot osv gick vi ner från perongen, Anna gick sisst och när hon gick förbi Fredrik skrämde han henne så hon skar honnom, litte lätt, i armen med rakbladet hon haft i handen och sprang ner till oss. efter några sekunder började de kassta grus på oss. När de förstod att vi inte brydde oss hoppade en kille ner på spåret och lade upp stenar på perongen. När stenarna kom flygande blev, iallafall jag, livrädd. En sten träffade min fot och sedan min arm, när jag kännde en sten flyga några millimeter från mitt huvid blev jag så rädd att jag kastade mig in i skogen rakt in i en tagbusske och fick ett sår på vänster överarm. Vi gick en bit bort och ringde 112. När de kom förklarade vi vad som hänt, fick såren omplåstrade osv.

Men när vi gick bort till kålå-centrum för att möta polisen skrek de till mig: JÄVLA HORA!!!
Jag har fortfarande mardrömmar

Ciao, H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: