Tråk, bråk...

Hej. Jag känner att jag inte är så aktiv men tro mig, jag har inget interesant att säga för närvarandet! Det ända jag gör är att gå upp, åker till skolan (har typ en tunika och strumpbyxor) åker hem och gör läxorna går och lägger mig! Jag kan vara grymt ointeresant! Jag kan heller inte köpa någonting för jag har inga pengar! Give me a wellpaid halftime-jobb PLEAS!
Jag träffade en gammal bekant i dag föresten, det visar sig att han e ihop med min ridkompis! mysko...
Jag och Hanna planerade lite födelsedagsplaner till Paula idag, föresten, men jag kan inte säga vad omifall att hon läser, hihi.


Jag stör mig förövrigt på att på onsdagar har 8 3 och 4 bara studietd, men vi måste ändå vara i skolan! jag skulle få såååå mycket mera gjort om jag var hemma! Ska ta upp det på nästa elevråd.

har ni haft det bra?




Ciao, H


Kommentarer
Postat av: Clara

Jag såg typ aldrig dig idag, typ bara på morronen.



Men by the way - hinner du till gustavsberg på torsdag ?



Pussss

2009-03-24 » 19:58:11 URL: http://pussit.se
Postat av: Carl

Tro mig, det där med tråkiga vardagar blir inte bättre i gymnasiet heddih!

2009-04-19 » 16:02:25 URL: http://cvadraten.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: