Dagen

Hej Alla! Nu har vi kommit hem från grönalund! Det var jätte roligt men det kunde nog ha varit roligare om jag hade gått med kompisar... Men Viggo vann 2000 gram Sweitzernöt Choklad till oss, han gillar ju inte choklad så då blir det mera till mig! Haha, gottegris jag e assså!
Men när vi gick där under Vilda musen kom det fram e kille från Tele2 och frågade mamma om hon ville ha en present, mamma sa såklart ja och vi följde med honnom till ett stort tält med Tele2-fåret på och frågade om hon hade Tele2, Mamma sa nej men att jag hade det... tillslut gick vi iallafall därifrån med ett nytt abonemang till mig och på köpet får jag en mobil! såå coolt! JAG HAR EN MOBIL IGEN! Eller ok, jag får den på typ fredag... lääängtar! <3

bilder från dagen kommer!

Nej men nu måste vi ju sitta och heja på Marlena i ESC209, eller hur?!

Ciao, H*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: