Dagens och morgondagens!

Hej alla! Idag hade vi orgentering, och inte vilken orgenterng som hellst utans stadsorgentering! Shit va kul det var! Vi typ kutade runt i hela gammla stan. Uppgifterna var tillexempel att man skulle se vad man hittade på hamngatan 30... osv. Jag är desseutom jätte stolt över mig själv för att jag världens sämsta kondis och jag sprang i 30 min i sträck, desseutom sprang jag med Mirri Charlotta och Sabine, och de har typ världens bästa kondis!



Dagens outfit: t-shirt från MQ, kofta från stockh lm och blå jeans från Weakday



Morgondagens outfit: Mammas blus och kjol från HM :D

ha det folk! <3

Ciao, H*


Kommentarer
Postat av: Pussit

Åh kul att man var sjuk, verkligen... jättekul... DD:

Det låter sjukt kul att göra stadsorgentering! och så är man sjuk..? -.-



puss :*

2009-05-14 » 22:52:11 URL: http://pussit.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: