Fyyy va dålig jag är!

Hej! Guud va dålig jag känner mig på det här med att blogga! jag har lix' inte lagt in något nteresant inlägg på flera dagar! men här kommer det ett eller några! :D

Först måste jag bara få säga att jag är så besviken på min kompis Carro. Hon är pinnsmal men stöttar mig i kampen mot alla spydiga komentarer. Och sedan så ser jag det här:





det var en bild på facebook där vi hade våra bh.ar på huvudet, och iochmed att carro är mindre än mig har hon såklart också mindre bröst. så är det ju!
Asså ni kan inte förstå besvikelsen!

Ciao, H

Kommentarer
Postat av: lillasyster

det är knappast kul att vara smal alla dagar heller, det ska du veta..

men ska vi komma överens om att vi lägger det där bakom oss ?



puss, JAG ÄLSKAR DIG ÄNDÅ

2009-06-04 » 16:46:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: