Destiny Hope 'Miley' Cyrus

Japp, så heter hon egentligen. Men lilla Destiny Hope log så mycket så att hennes föräldrar började kalla henne för Smiley som senare blev Miley. Men någ om henns bardom.
Jag har letat som en annan galning efter en modemiss från Mileys sida och... I got nothing. Hon är en perfeckt modedrotning, moderiktigt men ändå en egen stil.
Klart att någon här i världen förmodligen inte gillar hennes stil, men gör du det?





Så här ser hon ut i videon till ''Party in the USA''. Brunt linne med en svart BH lite utstickandes(inte porrigt utan bara lite coolt och liiiite sexigt) svart väst, jeans leggings och rätt coola cowboy stövlar.
Asså jag gillar den här outfiten, visst, en stylist har valt det här men ändå... I like it!
4/5



De här outfitsen är det ända jag kan picka på.
Den skära klänningen hade varit snygg om den var lite kortare, till typ halva låren, och med ett par svarta killerheels, nu ser det mera tantigt ut...
Blomklänningen... Ja den är bara fel!  Gymt tantig...
2/5 & 0/5






Här är hon väll bra söt? Jag bara älskar tröja (det står ''peace'' på framsidan och ''& love'' på baksidan) och tillsamans med flätorna och shortsen blir det gulligt, coolt men ändå avslappnat. Keep it upp Miley!
4/5




Okej, vi kan ju konstatera att hon har en otroligt fin och personlig stil men om man själv vill sno den, hur gör man då?


linne 1: Forever21
linne 2: American Apparel
jeans: Shopbop
skor: Urban Outfitters
solbrillor: Urban Outfitters

the ultimate beachlook!



kavaj: Forever21
t-shirt: Boutique to You
jeans: Shopbop
skor: Zappos
armband: Singer22

Japp, det var det :D
Någon annan kändis ni vill att jag ska stalka? xD

Puss, H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: