Gossip Girl

Ojojoj, jag som tänkte sticka ut och springa idag. Men nu är det ju redan mörkt! :0 typiskt...


Jaja, sitter och tittar på gossip girl och det är ju bara sååå underbart! fast dock borde jag äta nu...
Vad ska ni hitta på ikväll då? själv vet jag inte... Någon som vill hitta på något? Ibland suger det att vara under 18! då får man ju inte gå PÅ VILLAGE eller Colage eller något.... Boooring!




By the way, någon som har sett en sådan här tröja eller liknande? Så jävla snygg!! På bilden sitter den på söta Miley Cyrus i videon ''Fly on the wall'' titta på videon så ser du att den är grymt snygg!

Puss, H

Kommentarer
Postat av: Amanda

Hejsan!

Just nu erbjuder jag gratis design i min blogg. Det ända du behöver att göra är att kommentera i min blogg att du vill ha den design men det ska bla stå vad du vill ha för färg du ska även ha lakt in bilderna som du vill ha i din blogg, det måste även stå lösen och epost!



obs. kommentaren kommer ej att godkännas om du skriver lösen, så att ingen ser lösen. :)

2009-11-14 » 21:45:59 URL: http://aamandammatanovic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: