Outfit, new moon, aaaaaa

Tjenare bloggläsande vänner! :D
Vad har ni för er? Jag sitter och lyssnar på Miley Cyrus ''Party in the USA'' den är asbra! Asså jag älskar verkligen hennes röst, såå underbar!
Hur som hellst, jag har inte gjort mycket i dag... 3 timmar skola sen hem...
Typ varit med mina vänner<3 och resten av min sjuka klass :P Helt ärligt, heelt psykoklass :P Någon gång så ska ni få se det...

Dagens outfit:


Asgammal tröja från GinaTricot
Tight kjol GinaTricot
ribbade strumpbyxor
Väska från HM

Förövrigt, kan ni fatta att NewMoon är om 4 dagar tre timmar????
Inte jag!! man har väntat såå länge så man fattar knappt att det bara är dagar kvar!! iiiiiiiii (överdrivet fangirl skrik)

♥♥♥ Gaah, dom e såååå söta! <3

Puss, H

Kommentarer
Postat av: Clara

Min kompis ska se den på världpremiären på typ onsdag... typ en blogginbjudan elr något :)

2009-11-16 » 22:14:39 URL: http://pussit.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: