Twilight <3



HAH, den har var ju riktigt bra jue! <3

Vad tycker du om hela Twilight-hysterin?

Själv älskar jag Twilight något så infernaliskt men jag kan tycka att det går till överdrift! Som små tjejer som döper om sig till Lisa Pattinson Osv... Det är ju inte ens kul...
Folk säger ju alltid att: "Edward är ju så jävla ful! han rakar sig ju aldrig!!" Jag kan upplysa er om att Edward Cullen rakar sig (eller har vampyrer hårväxt?) men att Robert Pattinsson inte rakar sig, är jag (och resten av världen) medveten om. Och jag tycker han e grymt mycket snyggare rakad och EC sminkad... :D
Jacob då? Jo: HAN ÄR SÅ JÄVLA SNYGG! Hur fan kan man få en sexigare mage än hans? Jag har, med handen på hjärtat, aldrig velat strula eller göra något liknande med en kändis men honnom skulle jag fan inte tacka nej till! Dock skulle jag vilja att han var 41 grader varm som i filmerna...*dregel*

Puss, H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: